Als Administratief Medewerker ondersteun je het Store Network Development team met allerhande administratieve taken.
Je bent hun aanspreekpunt en zorgt ervoor dat alle lopende projecten goed worden opgevolgd.
Je bent verantwoordelijk voor de ondersteunende en administratieve taken in lopende projecten. Dit omvat onder meer het bijhouden van documentatie, budgetbeheer, dossiervoorbereiding, opvolgen van planning, plaatsen van bestellingen, communicatie naar interne en externe partners, opvolging van facturatie.
Je bent de rechterhand van het team en biedt ondersteuning waar nodig in lopende projecten, zodoende dat alles zo vlot mogelijk verloopt.
Je zet de puntjes op de i, en zorgt dat administratief alles in orde is en dat het team ten alle tijde op de hoogte is van lopende projecten.
Bedrijfsinformatie
Onze klant heeft met succes verticale integratie toegepast in een fascinerende niche binnen de voedingsindustrie. Met een sterke ambitie blijft de groep investeren in haar internationale expansie binnen Europa. De troeven van deze groep omvatten:
Een langetermijnvisie op groei
Een no-nonsense cultuur
Een erfgoed van ondernemerschap
Een dynamisch innovatiebeleid
De groep heeft zich professioneel ontwikkeld door middel van een internationaal team, met een scherp oog voor de markt en een diepe passie voor zowel producten als klanten.
Jouw profiel
Jij bent iemand die
Gestructureerd en planmatig te werk gaat.
Je hebt oog voor details en neemt initiatief.
Je bent voldoende hands-on en flexibel om met onvoorziene situaties om te gaan.
Je hebt een goede kennis van MS Office (Excel, Teams)
Je bent communicatief sterk.
Je kan vlot in het Nederlands communiceren en hebt een basiskennis Frans.
Kopieerwerk verrichten
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Aanbod
Voor de functie in Haaltert biedt onze klant:
Fulltime functie van 39u in de week.
20 verlofdagen en 6 ADV dagen, op te nemen in onderling overleg met het team.
Tewerkstelling tussen 7 uur en 16 uur. (1 dag tot 17 uur)
Een tijdelijk contract met zicht op vaste aanwerving.
Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
Maaltijdcheques € 6.
Ecocheques.
Je komt terecht in een hecht team van collega's zorgt voor een plezierige werkomgeving waar iedereen elkaar kent en waar een positieve sfeer heerst.